Geslaagd!

Typejuf Ingrid mocht deze week prachtige typediploma’s uitreiken aan leerlingen van onze school. Op het diploma van Jasper staat “cum laude geslaagd” (212 tekens per minuut met het cijfer 9). Dimas typte zijn examenteksten helemaal foutloos: op zijn diploma prijkt een 10 voor nauwkeurigheid. Dimas en Jasper hebben niet alleen leren typen maar ook flink geoefend in Word. Deze jongens zijn nu uitstekend op hun digitale toekomst voorbereid.

Dimas en Jasper: van harte gefeliciteerd!

Typeles volgend schooljaar
Ook volgend jaar staat de lescaravan van de typejuf in Brummen; u kunt dan kiezen uit 3 cursusvormen. Binnenkort ontvangt u de flyer van de typejuf; inschrijven kan nu al via www.detypejuf.nl.

• Typediploma RG 2017.JPG