Korting voor alle ouders bij SURFspot.nl

SURFspot.nl is dé ICT-webwinkel voor het basisonderwijs waar ouders en medewerkers met veel korting officiële software en andere ICT-producten kunnen bestellen. Deze korting kan oplopen tot wel 90% en dat wil de school jullie niet onthouden!

SURFspot.nl is geen commerciële webwinkel, maar een dienst voor het onderwijs. SURFspot.nl maakt het voor ouders en medewerkers mogelijk om te profiteren van voordelige onderwijslicenties, daarom kunnen de prijzen zo laag zijn.

Wat is er verkrijgbaar bij SURFspot.nl
Het assortiment bij SURFspot.nl is zeer uitgebreid. Je kunt er terecht voor al je software van Microsoft, Adobe, Magix, McAfee, Symantec etc. Maar ook voor externe harde schijven, digitale woordenboeken, computer tijdschriften, laptops en nog meer... En het zijn allemaal de nieuwste versies voor soms maar een fractie van de winkelprijs.

Hoe ontvang je deze korting
Om te kunnen winkelen bij SURFspot.nl heb je een inlogaccount nodig. Heb je nog geen account dan kun je dat direct aanvragen bij SURFspot.nl, binnen enkele ogenblikken ontvang via e-mail je inloggegevens.

De voordelen van SURFspot.nl
• Betrouwbaar (aanmelden en aangemeld staan is vrijblijvend)
• Snel (producten binnen een paar dagen in huis)
• De laagste prijzen (dankzij speciale onderwijsovereenkomsten)
• De nieuwste versies (het assortiment is altijd up-to-date)
• Geen verrassingen achteraf (btw en verzendkosten zijn al in de prijs verwerkt)

SURF dus snel naar SURFspot.nl, dé ICT-webwinkel voor het onderwijs

SURFspot.nl is een initiatief van de not-for-profit organisaties SURFdiensten en APS IT-diensten. Beide organisaties sluiten namens het onderwijs speciale overeenkomsten met leveranciers.