Landelijke schoonmaakdag 2015

Leuvenheim is weer schoon! Bijna alle leerlingen van de Rietgors hielpen afgelopen woensdagmiddag 25 maart mee met de jaarlijkse schoonmaakdag georganiseerd door het Leuvenheims Belang. Eerst even met z'n allen lunchen en dan de handen uit de mouwen. In groepjes, gewapend met prikstokken en gekleed in oranje veiligheidshesjes gingen ze onder begeleiding van een grote groep ouders en andere Leuvenheimers op pad. De kinderen lieten zich niet tegenhouden door de regen. Ieder groepje kreeg een eigen straat toegewezen. Vooral aan de Arnhemsestraat in de omgeving van de Rees werd veel afval gevonden. Tussen het afval kwamen nog mooie kopjes tevoorschijn, deze zijn de vuilniszak niet in gegaan! De middag eindigde in het buurthuis. Een kopje thee, koekje en nog even samen spelen. Het was een zinvolle en gezellige middag. Door nu andermans rommel op te ruimen, zullen de leerlingen wel twee keer nadenken voordat ze later zelf iets op straat gooien. Bedankt iedereen, volgend jaar weer!
  • foto schoonmaakdag BE 22.jpg
  • foto schoonmaakdag BE 3.jpg