Jeelo-project “Zorgen voor jezelf en anderen”

In het kader van het Jeelo-project “Zorgen voor jezelf en anderen” zijn we op bezoek geweest bij Sportcentrum Hippman. We hebben geleerd dat genoeg bewegen hoort bij gezond leven. We kregen les van een sportinstructeur. Hij heeft ons geleerd waarom we genoeg moeten bewegen en uiteindelijk hebben we een bootcamp-circuit gevolgd. Ontzettend leuk, zwaar en toch wel spierpijn de volgende dag.

Infectie- en leefstijlziektes Berber, de moeder van Renske, is bij ons in de klas geweest om ons te leren wat infectie- en leefstijlziektes zijn. Een lastig onderwerp. Er werden veel vragen gesteld en we hebben veel geleerd. Berber, heel erg bedankt voor de les!

Het is alweer drie jaar geleden dat we ook op school hebben geslapen. Hoog tijd om dit weer eens te doen en zeker in het kader van het Jeelo-project “Zorgen voor jezelf en anderen”. Wat een groot en gezellig slaapfeestje was dit. Eerst heerlijk met elkaar gegeten, levend ganzenbord en daarna lekker de pyjama’s aan en in bed. Er werden spelletjes gespeeld, gekletst, doppinda’s gegeten en gelezen. Om 22:00 was het tijd om de tanden te poetsen en lekker te gaan slapen.

• 7a3ee540-37c8-4290-b78f-1ded225ff72c
  • 5f622788-0356-48e2-a70a-be9e4fb7702d - kopie