Romano Nederlands kampioen bowlen

Romano, leerling van groep 8, is dit weekend tijdens de finale in Tilburg Nederlands kampioen in zijn klasse geworden. Er moesten nog 2 wedstrijden worden gewonnen. In de laatste game moest Romano met zijn laatste worp de laatste pin omgooien en.... dat is gelukt! Super gedaan en gefeliciteerd met deze geweldige prestatie, we zijn allemaal heel blij en trots!

Het schijnt in de familie te zitten want ook zijn broer Delano is een talent en zit inmiddels in het Nederlandse team.
  • IMG-20181126-WA0000
  • IMG-20181126-WA0003