Sint op OBS de Rietgors

5 december op de Rietgors
Natuurlijk sloeg Sint en de Pieten ondanks de drukte onze school niet over. Deze keer arriveerde het Spaanse gezelschap in wel een heel vreemd voertuig en reden ze eerst ons schooltje voorbij.

Gelukkig kwam dat nog goed en bracht Sint en Pieten een bezoek aan school. In ieder klas ging hij langs en over ieder kind stond er wel wat in het Grote Boek. De Pieten kletsten er lustig op los en maken de vreemdste capriolen en gooiden ruimhartig met pepernoten. Aan het eind van het bezoek, nadat ieder kind een mooi cadeau had gekregen, stapte Sint op en werd hij van harte bedankt en door alle kinderen uitgezwaaid.
  • IMG-20181205-WA0029
  • IMG-20181205-WA0010