Gefeliciteerd!

Margriet Wartena, wethouder onderwijs, overhandigde op donderdag 13 december symbolisch aan de Rietgors een waardebon om alvast een begin aan de bloemenzee te maken welke een onderdeel is van de wedstrijd ‘Mijn ideale school’ van de provincie een Gaaf Gelderland. Uit de 25 ingediende aanvragen zijn 11 aanvragen geselecteerd die voor uitvoering in aanmerking komen. Het plan “Speel water naar de schooltuin” van OBS de Rietgors uit Leuvenheim is ook door de jury gekozen.

Als extra prijs reikte de wethouder de Wisseltrofee Duurzaamheid aan de school uit. Deze Wisseltrofee kunnen basisscholen in de gemeente Brummen jaarlijks winnen door mee te doen aan wedstrijden die de gemeente organiseert over duurzaamheid. In dit geval vindt de gemeente Brummen dat  ook de Rietgors voor het winnen van deze provinciale prijs een naam verdient op de Wisseltrofee.

• IMG-1801
  • IMG-1791