Team Voor Elkaar in de gemeente Brummen.

Team Voor Elkaar beantwoordt je vragen over zorg en welzijn, jeugd, werk en inkomen. En geeft advies over welke ondersteuning het beste bij jou past. Zo krijg je precies de hulp die nodig is om mee te doen in onze samenleving.

Team Voor Elkaar is er voor iedereen die vragen heeft over opvoeden en opgroeien. Vragen over bijvoorbeeld:

• slapen, luisteren of eten
  • vrije tijdsbesteding
  • hoe kan ik helpen bij het huiswerk
  • hoeveel (zak)geld geef ik mijn kind
  • het puberen van zoon of dochter

Ook ouders die zich overbelast voelen door de combinatie werk en gezin vinden een luisterend oor. Ouders die bezorgd zijn hoe de kinderen in een nieuw samengesteld gezin zullen reageren kunnen hulp en advies vragen. Met deze en ook met grote (of diverse) problemen waar ouders of jongeren zelf niet meer uitkomen, kunt u zich melden bij het Team Voor Elkaar voor advies en praktische hulp.

Eén loket
Team Voor Elkaar biedt een luisterend oor, geeft advies of informatie. Team Voor Elkaar is ook een ontmoetingsplek waar ouders ervaringen kunnen delen en elkaar op weg kunnen helpen. En natuurlijk zorgt Team Voor Elkaar ervoor dat je - als dit nodig is - snel geschikte hulp krijgt van de juiste organisaties. Je wordt niet doorverwezen van de één naar de ander, maar Team Voor Elkaar zorgt ervoor dat je de hulp krijgt die je nodigt hebt. Er is één loket voor al je vragen.

Wij hebben geen inloopspreekuren meer, maar er kan wel een afspraak worden gemaakt voor een van onze spreekuren. Hiervoor kunnen mensen contact met ons opnemen via ons algemeen nummer of via mail. Ook is de website Samen Goed voor Elkaar is uit de lucht en staat nu alle informatie op www.brummen.nl. U kunt Team Voor Elkaar elke werkdag bellen van 9.00 - 12.00 uur op 0575-568568. Mailen kan natuurlijk ook: infor@teamvoorelkaar.nl. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier. Het Team voor Elkaar houdt op dinsdag en donderdag spreekuur in Eerbeek (Tjark Riksgebouw, Derickxkamp 2a) en op woensdag in Brummen (Plein 5). Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u bellen naar 0575-568568 voor het maken van een afspraak.