Nieuw logo voor de Rietgors

Enkele weken gelden hebben de leerlingen van de Rietgors uit Leuvenheim zich met juf Erika gebogen over een ontwerp voor een nieuw logo. Eerst kozen zij een logo uit enkele opties van een professioneel ontwerper. Daarna hebben de leerlingen dit logo nog verder aangepast aan onze school. Het vogeltje moest zelfs een echt Rietgorsje worden, compleet met kop- en borstvlekje. En dat is goed gelukt!

Het logo hebben de leerlingen, met behulp van de leerkrachten, op een bord geschilderd. Wat een samenwerking en plezier tijdens het schilderen! Dit grote bord is door enkele ouders op de zijgevel van de Rietgors geplaatst.

Afgelopen woensdag is het nieuwe logo van de Rietgors onthuld door de jongste en de oudste leerling van school. Dit gebeurde onder het eten van heerlijke tompouces met ook daarop het nieuwe logo.
Het logo is nu zichtbaar vanaf de doorgaande weg van Brummen naar Dieren.
  • P1050484.JPG
  • foto 1.JPG