Kerstviering op de Rietgors

Kerstviering

Donderdagavond vond de Kerstviering op de Rietgors plaats. De kinderen kwamen via de voordeur binnen. Hoe spannend is het in het donker naar school te gaan wanneer het pad naar de voordeur verlicht wordt door veel waxinelichtjes! Na te hebben geluisterd naar verschillende Kerstliedjes en een prachtig Kerstgedicht, werd er heerlijk gesmuld van het Kerstbuffet.
Kinderen hadden hiervoor zelf in de keuken gestaan. Wat zag het er mooi en lekker uit! Van smooties en cocktails tot hartige taarten in Kerstvorm. Hierna ging iedereen naar buiten. Op het schoolplein was de verdere viering voor alle Leuvenheimers georganiseerd door Leuvenheims Belang. Erg gezellig door de Kerstman die vuurwerk-sterretjes uitdeelde aan de kinderen. Terwijl er aan de Kerstkramen chocolademelk, gluhwein en oliebollen uitgedeeld werden. Samen met de vuurkorven en alle Kerstversiering zorgde dit alles voor een goede sfeer. Kortom; een geslaagde avond!
  • foto 1212.jpg