Enquete

Wij als team vinden uw mening over de Rietgors belangrijk. Het helpt ons om onze kwaliteit in kaart te brengen en te verbeteren.
Daarom organiseren wij dit jaar weer een enquete. Alle Archipelscholen vragen ouders, leerlingen en personeel naar hun mening over de school. De resultaten van het onderzoek worden geanonimiseerd en zijn dus niet te herleiden tot personen. Wij gebruiken de resultaten om de Rietgors gericht te verbeteren.

Ouders en personeel worden via een e-mail uitgenodigd. Deze zou na de voorjaarsvakantie verstuurd worden. Echter zijn de lijsten al klaar gezet en is de mail verstuurd. Deze e-mail bevat een link naar de vragenlijst. Op maandag 25 februari zullen we u nog een herinneringsmail sturen, vanaf 25 februari kunt u de lijst invullen.
De kinderen van groep 6, 7 en 8 vullen op school de vragenlijst digitaal in. In principe wordt per gezin een vragenlijst verstuurd.

Met vragen over dit onderzoek kunt u bij terecht bij Erika Diekema. Wilt u de vragenlijst liever op papier invullen, vraag dan een exemplaar bij de groepsleerkracht van uw kind.

Mogen wij rekenen op uw medewerking?

Team OBS de Rietgors

• foto.JPG