Typediploma behaald

Typetoppers!

Twee leerlingen van onze school hebben dit jaar de cursus Computertypen/Word bij de typejuf gevolgd. En niet zonder resultaat: Sophie haalde bij haar type-examen 140 aanslagen per minuut (apm) en het cijfer 10 voor netheid, Yildiz haalde 145 apm met het cijfer 9. Sophie en Yildiz kregen van typejuf Ingrid van Deelen niet alleen hun welverdiende typediploma, maar ook het Word-certificaat.

Goed en snel kunnen typen levert veel tijdwinst op. De praktijk leert dat je per jaar (op het voortgezet onderwijs) meer dan 100 uur overhoudt! De winst van de cursus bij de typejuf is zelfs nog groter: je leert je beter te concentreren, op geregelde tijden huiswerk te maken en door te zetten als het even moeilijk wordt (en neem maar aan dát het soms moeilijk is). Daarnaast leer je in Word ALLES wat je nodig hebt voor werkstukken en boekverslagen en dus voor het voortgezet onderwijs.

• Typediploma.jpg
  • Typetoppers.JPG