BSO de Rietgors feestelijk geopend!

BSO de Rietgors feestelijk geopend

Op dinsdag 3 november  opende de BSO-locatie op OBS de Rietgors in Leuvenheim. Vol trots knipten kinderen op de eerste dag de linten door. Erg fijn is het voor hen om de middag door te brengen in het ruime lokaal vol speel-, knutsel- en bakmogelijkheden en de belangrijke bank waarop de Donald Duckjes gelezen kunnen worden. Ook het grote speelplein met basket, het voetbalveld en de speelweide bieden veel speelplezier. In het voorjaar kan in de moestuin gewroet worden. En de ligging tussen IJssel en bos biedt ook veel struin- en ontdekmogelijkheden.

De BSO is geopend van 14.00 uur – 18.30 uur en wordt verzorgd door het Stichting Educatief Centrum. Momenteel is er alleen op dinsdagmiddag BSO, het streven is echter om ook op maandagmiddag open te gaan. Hiervoor zijn nog twee aanmeldingen nodig!  Woont u in Leuvenheim of passeert u Leuvenheim op weg naar uw werk en maakt u gebruik van kinderopvang? Denk dan eens na over de locatie op de Rietgors. Kinderen die onderwijs op een andere school volgen, worden uiteraard na schooltijd netjes naar Leuvenheim gebracht. Voor meer informatie kunt u bellen naar: Mariet Heijmans van Stichting Educatief Centrum 0575-561608 (marietheijmanns@archipelprimair.nl) of Bert Becker van Obs de Rietgors  0575-561691 (bertbecker@archipelprimair.nl)

• 4opening BSO 1.png
  • opening BSO 3.png