Schaatsen

Schaatsen in de Scheg
Eerst hadden we het idee om met de school op natuurijs te gaan schaatsen, maar het ijs was nog net iets te dun. Toen kwamen paar kinderen kwamen met het idee om naar de Scheg te gaan. De kinderen uit groep 6 7 8 gingen hard aan de slag met het berekenen van de kosten. Er waren zelfs kinderen die 'heitje voor karweitje' deden. De totale kosten kwamen op 250 euro uit. Er waren ook ouders die de kinderen naar de Scheg brachten. Er waren nog wel wat misselijke gevallen, maar uiteindelijk kwamen we veilig aan bij de Scheg. Toen we daar kwamen, gingen we voor sommige kinderen schaatsen huren. Daarna gingen we allemaal het ijs op. Er zaten wel wat bloepers bij, maar dat was alleen maar grappig. Sommige kinderen gingen ook even naar de echte baan, maar kwamen daarna ook weer terug. Al met al was het een super uitje!

• 10e4cbe9-36dc-4efb-9e6e-c4845c9da838
  • 413f7bd1-b5ae-4809-9792-0b0892145ab0