Voorleeswedstrijd

Op zaterdag 3 februari ging Shanae Zijlstra van OBS de Rietgors naar de voorleeswedstrijd, in Eerbeek van gemeente Brummen. Shanae had op de Rietgors al gewonnen. Iedereen vond het boek heel leuk, van Mees Kees. Shanae vond het bij de voorleeswedstrijd van gemeente Brummen heel spannend. Er deden 13 kinderen mee. Iedereen las een stukje voor uit hun eigen boek. Het was heel lang wachten, Shanae was pas na de pauze aan de beurt. En toen was ze aan de beurt, iedereen keek, en vond het heel leuk. Ook de jury en burgemeester luisterde leuk mee. Toen iedereen had gelezen was het tijd voor te kiezen. De jury vond het mogelijk om te kiezen, maar ze hadden een goede keuze gemaakt. De was namelijk Shanae Zijlstra, iedereen was blij... De prijs was een tasje met het logo van de voorleeswedstrijd, een boekenbon en een button. Iedereen kreeg ook een notitie boekje met een pen. Super leuk dus. Nu op naar de volgende wedstrijd! Geschreven door Shanae en Jet.

• 8c0357f3-ef6d-4f40-bd79-9b2024c85593
  • 68342116-c8f1-4fd0-a6d7-5a2d66e14c69